Brandmannatester

Så förödmjukande, så fruktansvärt. Skrattet, jag vet vad dom tänkte, jag hörde vad de sa till varandra fastän de inte använde ord. Nolla, klant, miffo... Jag bara vet det, två meter, a eller hur... Trettio kilo, femton kilo, fyrtio gånger, trettiofem gånger, enochfyrtiofem, två meter, femhundra meter, tre kilometer, tretton minuter och femton sekunder, fyrahundratjugo newton. Så långt, så länge, så mycket. Jag hatar tester. Jag hatar förödmjukelsen, som om de bara vill gotta sig i andras misslyckanden.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad är detta? Ge mig deras namn och jag ska personligen sparka sönder dom. Med högklackat. Jävla idioter!

2009-11-04 @ 20:23:42
Postat av: Caroline

hahah jadu, det hade vart fint!! ;o) men jag äger dom på matte istället (vad man nu ska ha det till...)

2009-11-04 @ 21:54:49
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0