Det är redan förstört...

Tyvärr, i år igen. Du frågar hur jag vill ha det, men vill inte höra på svaret. I vilket fall bryr du dig inte. Jag har svarat likadant i flera år, men det blir inte så ändå. Och nu är det ändå redan förstört. Det är som ett infekterat sår som rivs upp varje år vid samma årstid. Vid närmare eftertanke exakt samma dag varje år. När frågan väcks, hur ska vi ha det i år? Jag hatar det! Jag HATAR det!


Min älskade lilla Joel, du anar inte vilka känslor du får mig att känna. Du är en liten pajas, och det vet du så väl om. Du kommer för alltid att ha en alldeles speciell plats i mitt hjärta och jag ska ge dig mer kärlek än någon annan. Du kommer inte alltid att ha det lätt, du kommer att behöva gå igenom saker inte många andra barn behöver. Det kommer att finnas så många frågor hos dig som inte många andra barn någonsin behöver fundera över. Du ska veta att jag alltid, och då menar jag verkligen alltid, kommer finnas där för dig när du behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0