Ett underverk


När jag kom hem innan upptäckte jag till min stora glädje att min passionsblomma har börjat blomma!! Detta är den finaste blomma jag vet. Så otroligt fina färger och så annorlunda utfomning av själva blomman.

Den är otroligt svårskött, men den enda anledningen till att jag har lyckats hålla den vid liv är att min mamma sa till mig att den skulle dö inom en vecka på mitt rum i min vård. Jag är nämligen urusel på att komma ihåg att vattna, men den är så stor och fånga blicken så fort man har kommit in i mitt rum så varje gånga jag ser den tänker jag "att jag ska allt visa mamma att jag kan!" Och haha, där ser ni! JAG KAN VISST!! :oD


Kommentarer
Postat av: Mika

Oj andra bilden, älskar den!

2009-11-15 @ 23:05:18
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0