Hemma igen från Träffen :o)

Nu är jag hemma igen från huvudstaden, eller aa,, vi kom hem sent i söndags kväll och i går hann jag inte ens snegla på datorn...

Jag och Tessie sprang på ett ganska så stort pepparkakshus på Stockholms Central i väntan på att bussen skulle gå. Vi konstaterade också efter att ha hamnat mitt i Coka-colas julkoncert på drottninggatan att julen är mycket närmare i Stockholm än i Götet... :o)

Jag och Tessie har i alla fall haft tre roliga dagar om än väldigt jobbiga. Det var föreläsning, på föreläsning och oftast hann vi inte ens få fem minuters rast emellan. Allt handlade om segling och klubbutveckling vilket var väldigt intressant så nu har vi massor att dela med oss av i ÖSS ;o) Jag har, efter att ha blivit inspirerad av Rörviks SS, beslutat mig för att om klubben vill så kommer jag att helhjärtat satsa på att försöka få igång ÖSS så att det blir en större klubb med en aktiv tränings- och tävlingsverksamhet. Det kommer i så fall kräva hur mycket engagemang och jobb som helst, men jag känner att det är något som jag faktiskt vill göra... :o)

Nog om det nu. jag ska strax åka in till Kba med Boyes bil och byta en lampa på peugeotverkstan. Ska kanske passa på att åka till Kungsmässan en sväng också nu när jag och Elin inte ska springa i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0