Konstig dag!

I morse vaknade jag av att alarmet på telefonen gick igång och redan då blev det konstigt. Jag hade glömt att ändra till min speciella nattprofil som är inställd så att inte vibratorn är igång för jag hatar att vakna till att det vibrerar nånstans. Men eftersom jag då glömt ändra så vaknade jag till ett konstigt surrande på nattduksbordet. Jag gick upp efter att ha vaknat till lite och möttes då av mamma som jag trodde var på jobbet i dag, men nej det var hon inte.

Jag brukar duscha varannan dag så i dag var det dags för det, men eftersom jag bestämt att jag ska springa varje fredag så tänkte jag att jag springer redan nu på morgonen, men det ösregnade ute så jag kom på den brilljanta idén att jag kunde cykla på motionscykeln istället. Sagt och gjort, jag gick ner och cyklade en halvtimma och sen hoppade jag svettig in i duschen.

När jag kom ut däifrån hade jag fått sms så jag var tvungen att kolla upp en grej på datorn samtidig som jag klädde på mig. När jag fått på mig kläderna ropaade mamma att hon skulle gå ner till bilverkstan nedanför backen och hämta bilen och då ropar jag att jag kan ha följe med henne eftersom jag ändå skulle ner till Åsaskolan och jag insett att jag var tvungen att gå dit och hem sen. Jag packar ner kameran (som var anledningen till att jag behövde gå till den skolan) och tog på mig skorna. Sedan gick vi. Mamma hämtade bilen och jag fortsatte promenaden i regnet.

När jag var nästan framme vid skolan slog tanken mig att jag inte hade ätit någon frukost i dag!!! HAHAHA Jag hade helt glömt bort det bara för att rutinerna blev rubbade denna morgon. Så här sitter jag nu och har fortfarande inte fått i mig frukost. Nu känns det liksom lite löjligt att gå och göra en macka så jag får nog helt enkelt vänta till någon snäll själ (läs mamma) serverar mig lite lunch...

Oj, vilket långt inlägg det blev, och ingen fin bild har jag heller... Ni får stå ut :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0