Man dör av svininfluensavaccin!


I dagens GP, sid 4, finns en liten, liten notis längst ner i det vänstra hörnet som berättar om tre, TRE!!, personer som har dött i samband med att de har fått vaccin mot den nya influensan, svininfluensan AH1N1. Alla tre har haft alvarliga sjukdomar redan innan de avlidit och tillhört de så kallade riskgrupperna.

Detta är både skrämmande och facinerande enligt mig. Skrämmande eftersom det numera är fler som dött av vaccinet än av sjukdomen i Sverige, de två som dött av influensan har också varit svårt sjuka innan. Det som är faccinerande är medias roll i det hela. När dessa två personer dog för flera månader sen skrevs det massa stora rubriker som skrämde upp de flesta och övertygade om att vi alla var tvugna att vaccinera oss så fort det bara gick, annars skulle vi dö hela bunten inom bara några veckor. Har influensan ens slagit till än, flera månader efter det förutspådda datumet? svaret är NEJ!!! Bara paniken och kriget om att få sitt vaccin först har kommit.

Nu när det då visar sig att tre personer har dött strax efter att de fått en spruta så skrivs det nästan ingenting. Jag kan inte ens hitta GP:s notis på nätet, så mycket uppmärksamhet fick det. Om man gör en googlesökning på "vaccin död" så hittar man flera sidor som berättar om döda i samband med vaccinationen.

Vad skulle hända om det stod på löpsedlarna att vaccinet är farligt, nu när mer än hälften av alla Svenskar redan har eller ska vaccinera sig? Jo, alla skulle förstå att allt bara är en bluff. Jag är övertygad om att det är de personer som kommit på vaccinet som också skapat det. För hur kommer det sig annars att det råkar vara samma sorts vaccin som skulle varit mot fågelinfluensan som nu påstås fungera mot svininfluensan?

Rätta mig om jag har fel, detta är vad jag har hört...
Jag ska i alla fall INTE vaccinera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0