Esters i kväll :o)

Nu har jag nyss kommit hem efter en mysig ridtur med Tessie. Jag red Topgun och Tessie Pollan och jag insåg när vi satte av i galopp hur mycket jag saknar att rida! Det var helt underbart att känna denna stora starka varelse röra sig under mig, hur han i varje språng laddar inför nästa, vi är ett och flyger fram över åkern. När han sedan börjar bocka skrattar jag bara åt honom...

På onsdag ska jag rida lektion på KRK, det blir kul!

I kväll ska jag ut och äta på Esters med Matilda och massa kompisar till henne. Hon ska snart flytta till London och detta blir någon slags "hejdå-middag". Det blir tråkigt här hemma utan henne... Men i kväll ska vi ha kul! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0