Glad Påsk!


I dag är det en helt underbar vårdag, solen skiner och det är varmt. Dagen började på FRK där Jonna var med i påskäggshoppningen på ridskolan. Hon hoppade två små ponnyer, Rudy och Püntchen och var jätteduktig! Mika var med och fotade så bilder kommer upp så fort jag fått dem :o)

Sedan kom jag hem och då kom två påskkärringar och en påskhare och knackade på. De var så sjukt söta, de sötaste jag nånsin sett!




Efter det så gick jag och André ner till bageriet och kollade in hur fint de har fått det där. Det var invigning av den nya café-delen i dag så de bjöd på tårta och festis. Sedan gick vi en sväng till glasscafét med för att verkligen fira att våren är här!



Jag vill önskar er alla en riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0