Konstigt

Denna dag har varit härligt konstig. För det första tycker jag väldigt synd om islänningarna, som först drabbas av ekonomisk kris och nu vulkanutbrott. Vulkanutbrott. Jag kunde faktiskt inte tro det när jag hörde det, att hela norra europas flygtrafik skulle vara inställd på grund av vulkanutbrott. Det låter som ett helt osannolikt aprilskämt. HAHA, eller skulle man inte skratta?

Dagen har varit väldigt mysig i alla fall. Efter en lektion gick jag och Anna till Kronhusbodarna och åt lunch och fikade. På vägen dit såg vi att de just fyllt vatten i fontänen i brunnsparken. Jag har aldrig tidigare funderat över just fontäner, men när jag nu hörde vattnet porla så insåg jag hur mysigt det faktiskt är. Det är vår!

Passade också på att spana in det nya hjulet vid göteborgsoperan, det blir nog en vacker vy över stan uppe från det! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0