Äntligen!

Ah, äntligen har jag fått ett brev adresserat TILL MIG, plus två till den Amanda som bodde här innan. Dock var det inte nått av dem jag väntat på men ändå... Har fått tag i en trevlig postkille som lovade mig att mina brev skulle komma i morgon!

Jag insåg efter att ha fått en kommentar i morse att jag inte har berättat vad det är jag ska göra här uppe. På måndag börjar jag plugga till sjuksköterska, en utbildning som sträcker sig över tre år. När jag är färdig med den är tanken att jag ska jobba ett tag innan jag kan vidareutbilda mig till ambulanssköterska vilket är det jag vill jobba med senare :o)

Jag har ju haft den förmånen att ha fått åka med ambulansen på Tjörn ett par gånger och tyckte att det var jättespännande :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag jobbar med kranskärlsröntgen, så vi har på dagtid planeradverksamhet och när jag har jour tar vi endast emot akuta hjärtinfarkter, de kommer ju även på dagtid. Det är ett jobb jag trivs jätte bra med, man vet aldrig hur dagen ska bli! Innan jag gick ner till labbet och jobba, arbetate jag på hjärtintensiven i 6år, trivdes jätte bra där med, men man vill ju utveklas så därför valde jag att byta arbetsplats men inte patientgrupp!

Ha det så bra

2010-08-27 @ 09:57:49
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0