Försummat min blogg

 

I dag har jag försummat min egen blogg till förmån för Elin Åkesons blogg. Har fixat en ny design till henne och det tog hela förmiddagen. Kul var det, och nu är jag nästan lite avundsjuk på att hon har en så snygg blogg ;o) hehe

I går hoppade jag med Milano och det gick kanon! Hoppade en meter, har aldrig gjort det förrut, och det var en hur härlig känsla som helst. Jag riktigt kände hur hela hästen samlade kraft under mig och bara flög över hindret med marginal :o)



Efter det fick Jonna rida lite, till och med hon skuttade över några små kryss. Hon som i början av sommaren var rädd för att hoppa satt nu på en stor häst och styrde i galopp över hindret ;o)

Pappa hoppade några små språng också och sen fick han massa beröm och morotsgodisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0