Hallelujah

Jag håller på att lära mig spela Hallelujah på gitarr just nu och det går faktiskt riktigt bra. Fick lite tips av Teresia i går när jag hade en otroligt flummig och skön kväll hos henne. Det blev matlagning med "shit, shit, shit jag älskar spagetti", en knepig film om ett par som blir förföljda och en nattpromenad med hunden.




Jag har just satt i mig en HEL hawaii-pizza med min bror, som åt kebabrulle, efter att vi genomfört Archipelago Race i fjorden. Det blev lyckat som för det mesta vi gör tillsammans där nere ;o) Tur att vi slapp allt det regn som faller utanför fönstret nu...

I morgon är det BARA EN VECKA KVAR!!!!!! Jag längtar så otroligt mycket så det är galet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0