Har tappat orienteringen

Vad är det för dag i dag? Har faktiskt ingen aning om det...

Min älskade moster ringde nyss och uppdaterade mig om veckan som gått. Hon berättade att jag har att vänta ett brev som borde komma i dag :D Jag har undrat nu i ett par dagar varför jag inte har fått någon post och först nu slog det mig att det faktiskt har varit helg, hehe

Den senaste veckan har min besöksstatistik ökat märkvärt och nu undrar jag vad ni vill att jag ska skriva om? Alltså, jag menar är det något speciellt som ni skulle vilja veta mer om här i Sundsvall? Jag har en kamera och massor att fota/skriva om men vad vill ni veta? Hur mina kastruller ser ut? Vilken växt jag har på golvet? Hur hög min säng är och vad jag har under? eller är ni kanske nyfikna på staden och vad som händer där?

Snälla berätta vad ni vill veta! :D

Kommentarer
Postat av: Mika

Vill veta allt ;) Fota ditt hus och stan och alla människor du träffar (och lägg upp numret till alla snygga killar...)

2010-08-23 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0