Låååånga dagar

Oj vad mycket som händer här nu. Det känns verkligen inte som om att det var i går vi hade uppropet och att det i dag bara är andra dagen i skolan. I gårkväll hade vi klasskamp och mitt lag kom TREA! =) Jag är faktiskt glad att vi inte vann eftersom förstapriset var en kasse med nudlar och vita bönor...

Vi tävlade i olika grenar, bland annat Irländsk julafton, ägg på sked och leta sockerbit i mjöl efter att ha tagit en tugga av ett äpple i en hink vatten ;o)


I dag har vi varit i skolan en kort stund på förmiddagen, de får inte lov att schemalägga något på eftermiddagarna eftersom linjeföreningarna har nollning då. I dag är vi dock lediga vilket behövs emellanåt ;o) Jag har handlat lite mat och nödvändigheter i eftermiddag. Jag var sugen på att baka muffins också och gjorde det med ett mindre lyckat resultat denna gången. De var lite väl krispiga på toppen och hade en aning för mörk nyans. Smaken var också lite märklig, men jaja jag får önska mig själv bättre lycka nästa gång ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0