Några saker avklarade

Ja, nu har jag då klarat av några av de saker jag skulle göra i dag. Min post hittade jag dock inte men jag har fått numret till postkontoret här i stan så jag ska försöka få tag i dem. Träffade dock en trevlig postkille på stan som jag pratade en stund med om vart mina brev kan ha tagit vägen ;o)
Hur kan man få kalla den blå boken för författningsHANDBOK? Vadå handbok, den e ju stor som ett hus och väger ton... I vilket fall fick jag mina beställda böcker nu och det var inte bara jag som hade beställt från Adlibris kan jag ju säga, hela hyllan i butiken var fylld med paket därifrån ;o)

*Äta frukost
*Ta på mig något och ge mig ut och leta upp min post som har kommit vilse
*Hämta böcker i spelbutiken som jag har beställt
*Fira min namnsdag på något bra/gott sätt
*Virka den andra av två handledsvärmare
*OCH SJÄLVKLART SKA JAG PRESENTERA MIN FAVORITPLATS FÖR ER!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är det du pluggar till sjuksköterska eller?

2010-08-26 @ 10:34:40
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja jag antog det på litteraturen :), lycka till då! Själv är jag också ssk, trivs väldigt bra med det yrket :)

2010-08-26 @ 12:05:29
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0