Nu vet jag

Jag satt i telefonkö en stund i morse för att försöka ta reda på varför mitt mobila internet plötsligt har blivit så segt, och svaret var tämligen enkelt. Jag har en begränsning som gör att jag inte får ha mer trafik än 10KB, eller vad det nu är, per månad och jag hade överskridit det för några dagar sedan. Därför har de sänkt min hastighet resten av månaden, vilken som tur är bara är några dagar till... Segt eftersom datorn är det enda sättet för mig att nå omvärlden på just nu, ingen TV, ingen radio... men jaja, jag får väl börja hushålla mer med vad jag hittar på på internet och bli duktigare med att logga ut när jag går hemmifrån ;o)

Nu ska jag bege mig ner på stan en sväng och samtidigt passa på och kolla efter om jag har fått min efterlängtade post...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0