Sex dagar kvar!

Nu börjar det närma sig och jag läääängtar! Lådorna står halvpackade på mitt golv och saker ligger utspridda i olika högar, vissa ska med, andra får stanna här. Jag hoppas bara inte att jag glömmer altför många viktiga saker... Jag har insett att jag vill ha otroligt många olika väskor med mig, typ åtta helt olika. En till varje tänkbart tillfälle liksom. Bland annat min handväska, en vit axelremsväska, den lilla svarta, vandringsryggsäcken, en liten ryggsäck, badmintonbagen, dataväskanoch kameraväskan. Och räknar man dit gitarrväskan också så blir det nio... hmm, får se om alla går in i bilen bara.

Jag har en hel del saker som jag ska hinna med innan jag åker också:

*Packa färdigt alla lådor
*Sätta in pengar på banken
*Åka till Ullared
*Städa mitt rum
*Segla klubbmästerskap
*Ta upp och göra i ordning båten
*Delta i luftmadrassrace i Varberg
*Äta glass med Elin
*Träffa och säga hejdå till släkt och vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0