Två dagar kvar!

Matilda är här nu och vi myser i soffan. Vi satt på balkongen tills det började regna... Innan i dag har jag tagit hem och gjort i ordning båten för vintern. Sen har jag också cyklat till Frillesås tillsammans med goingarna Matilda och Daniel och sagt hejdå till alla mina älskade kusiner :o) De fick sina presenter, som jag nu kan avslöja var fina brevpapper, frimärken och min adress så att de kan skicka brev till mig! Jag är nämligen lite rädd att det bara kommer att vara räkningar som dimper ner i lådan annars... hehe

Att säga hejdå till dem var riktigt jobbigt, men det är ju bara några månader tills jag kommer hem igen och hälsar på. Tills dess kommer det dock att hända så mycket saker. Dessa saker är jag väldigt ledsen över att jag missar, men jag hoppas att jag får massvis med roliga brev från dem alla där de berättar hur de har det :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0