What a night!

Oj, vilken kväll det blev i går. Pubrundan på Kårhuset var grymt kul, dock fanns det liiite för många barer ;o) hehe

Vi, ett tjejgäng på nio pers, började dock lite innan med att käka på ett pizza/taco-ställe där de hade Sundsvalls LÅNGSAMMASTE personal. Det tog nästan en timma från det att vi kom dit till att vi fick vår dricka och mat. Och då var det ändå tacobuffén vi åt av som redan stod framdukad... Inte okej!

Efter Kårhuset hamnade vi på McDonalds på något vis och sedan stupade vi i säng :o) Jag har fått veta att en av tjejernas tvillingsyster bor i mitt hus, i fönstret snett mittemot mig en våning upp, jippie då vet jag åtminstone en som bor här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0