Åå vilken mysig jul...

Jag har haft en kanondag i dag!Den började tidigt med att jag åt tomtegröt innan jag gick till jobbet iförd tomteluva. Jag var hos två vårdtagare och hälsade dem god jul, innan vi fick julbord uppdukat i jobblokalen. Sedan kom jag hem, och åkte en sväng till mormor och morfar och häslade dem god jul också :D Efter det var det dags för Kalle Anka, tätt fäljt av Kan du vissla Johanna. Ännu ett julbord dukades fram och gästerna började trilla in. Massvis med god mat intogs innan det var dags att dela ut julklappar, och jag fickk massa bra saker så jag är supernöjd! Jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig när jag fyller år nu...

Efter att alla hade öppnat sina paket stuvade vi om möblerna och lekte paketleken. Jag vann tre fina glas, perfekta till kommande förfester ;o) Efter det blev det lite kurragömma med barnen och sedan Galenpanna med allihop. Ja, en fullspäckad men ändå väldigt mysig julafton. Hoppas att ni har haft det lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0