Inget vettigt men ändå

Jag har väl egentligen inget vettigt att skriva i dag, men ändå känner jag att nått måste jag väl skriva ;o) Jag sov länge i morse, gick upp och startade en, eller rättare sagt två, maskiner tvätt. Frukost, plugg, mys med killen, mer plugg, kort möte på kåren och sedan en fantastisk julkoncert i kyrkan med studentkören Gungner. Ja, det var väl min dag det.

I morgon bitti ska jag upp till sjukhuset igen och se om jag får ta sprutan mot TBC. Någon allergisk reaktion lär jag ju inte få i alla fall med tanke på alla de tabletter jag stoppar i mig ;o)

Mina ögon mår förresten nästan helt bra nu!!! Åå vad skönt det är att inte ha ont hela tiden :D God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys med killen? ;)

2010-12-10 @ 19:51:19
URL: http://orkarintediska.blogspot.com
Postat av: anonym

vad innebär mys? ;-)

2010-12-10 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0