Kattlängtan


Är han inte supersöt?! Lilla Gubben, Patricias katt.

Just nu håller jag på att packa och tvätta. Längtar så galet mycket till i morgon eftermiddag då jag är på väg. Eller ännu mer längtar jag till i morgon kväll då jag äntligen är hemma, hoppas bara att tågen går som de ska och att inte snön ställt till med allt för stora problem...

För övrigt så snöar det fortfarande ute, inte lika stora flingor dock. Nu är snödrivorna efter plogbilarna över två meter höga och gigantiska. Man skulle kunna skapa ett helt hushåll inuti dem utan problem. En tvåa kanske? Med badrum och kök ;D Bordet och bänkarna utanför på gården är inte längre synliga... Mysigt!

Och jag har nyss fått rapport av Jonna om att det väntas en vit jul hemma i Åsa med!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0