Madicken

I dag har jag haft en fantastisk dag tillsammans med några av de bästa människorna jag känner! I morse vaknade jag upp och hade världens bästa sovandes på mitt golv. Jag hämtade honom i göteborg på stationen i natt :D

Jag, Pontus och Jonna har varit på Madicken i dag på Lisebergsteatern. Väldigt bra och duktiga var dem (skådespelarna alltså) och det var väldigt mysigt att se den med barnen. Pontus var så söt, när han hängt av sig jackan går han lite fundersamt och drar i hängslena till sina svarta byxor och utbrister; nu skulle jag haft min hatt så skulle jag ha sett ut som Michael Jackson... Haha sötnosen <3

Nu ska vi sova, min storPontus och jag (jag vet att klockan bara är halv nio, men vi, eller i alla fall jag, är dödströtta!)

I morgon väntar ett läkarbesök (nej, mina ögon är inte bra än, snarare ännu värre än tidigare...), ett besök på systemet inför nyår, och sedan lite städ innan det kommer gäster och firar mig och mamma som fyller år :D

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0