Rapportskrivning

Idag har vi startat den sista kursen inför jul och det känns skönt! Vi ska skriva en rapport utifrån att granska vetenskapliga artiklar i något ämne som rör hälsa. Inte jättebetungande själva arbetet, mest lite klurigt att hitta artiklar som är användbara. Ska nog be en expert om hjälp med hur man går till väga, experten i fråga går tredje terminen och har x antal artiklar gjorda så där kan jag nog få lite hjälp ;o)

Jag vet vad jag vill skriva om i alla fall, Om hur barn med ADHD kan bli hjälpta i skolan. Anledningen till det är helt enkelt att mitt älskade gudbarn fick diagnosen för någon månad sedan och har just börjat skolan, så intresset för det är stort och aktuellt hos mig...

Nu ska jag gå till kyrkan och se ett lussetåg med fina tjejerna från klassen, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0