Skönt att vara hemma

Det är kvällen innan julafton och jag njuter av att vara hemma igen! Så mycket att jag inte hinner skriva varje dag här, men det skiter jag i ;o) I går var jag i Frillesås och myste och lekte med barnen, som jag saknat så sjukt mycket. I dag har jag varit i Kungsbacka och köpt de sista julklapparna. Sedan åkte jag upp till Alfons grav och tände ljus och la dit ett granrishjärta, så fint blev det! Jag tog en bild med telefonen, men har inte sladden för att kunna lägga över bilden här...

Nu har jag precis provsmakat julskinkan och det väntar en mysig uppesittarkväll med familjen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Önskar dig God JUl och Gott Nytt år

2010-12-23 @ 20:27:18
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0