Tentorna avklarade

Nu är de sista tentorna för terminen avklarade och det känns bra. Jag kunde svara på alla frågor utom en, där man skulle förklara ett ord som jag inte kommer ihåg. Inte så viktigt med andra ord. Nu har vi bara en rapport kvar att göra innan jul, och sedan en under jul men det känns inte så hemskt betungande.

I kväll ska jag jobba i baren på festvåningen där två paralella sittningar håller hus. Ett gäng gymnasieungdomar (= minderåriga) och några andra som jag inte har ritkigt koll på ska ha fest. Det absolut bästa med det är att man får lön när man jobbar där ;o) Plus dricksen då...

För övrigt så känner jag mig ganska risig, ont i halsen, i kroppen, snorig och täpt och allmänt tilltuffsad. Men vila och tycka synd om sig själv kan man göra nån annan gång när man inte har något bättre för sig. Nu väntar ju en helt pluggfri helg och det måste man ta vara på :D

(Fast jag önskar att jag kunde vara hemma och fira min älskade och saknade mamma idag istället...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0