Lovet över

Jag är ledsen för dålig uppdatering, har varken haft tid, lust eller ork att blogga... Denna helg har gått fort, i fredags var jag uppe på Tjörn och åkte med ambulansen hela dagen. Vi hade två larm på hela dan, lite dålig utdelning kanske, men det var intressant ändå. Längtar massor tills jag har kommit dit, när jag är färdig...

I går var jag med min lilla prinsessa i stallet när hon red en ruskigt söt liten shettishingst. Hon red på en äng och dundrade fram i galopp. det såg helt underbart ut och hon var hellycklig efteråt!! :o)



I dag har jag jobbat hela dagen fastän jag inte ville det... Men det gick bra i alla fall, tros att vi alla höll på att fastna i snödrivor hela tiden ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0