Jag vill...

Jag vill så sjukt gärna flytta nu! NU! NU! NU! Längtar tills jag får börja möblera och göra det som jag vill ha det, vilken underbar känsla, att få göra det precis som jag vill ha det. Jag vet att det är nästan tre veckor kvar, men jag vill redan börja packa allt som jag ska ha med mig. Det kommer förresten inte att kunna bli så mycket, lägenheten är ju bara på 22 kvadrat ;o)


Så här ser planlösningen ut =) Sängen får stå där det står "1m". Funderar också på en garderob till emot baksidan på den som står där, alternativt en bred, låg byrå bredvid sängen vid fönstret som kan fungera som nattduksbord också. Jag vill ha ett vitt klaffbord till mina pinnstolar, men det verkar lättare sagt än gjort att få tag på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0