Jonna och Rudy

I dag har Jonna lämnat tillbaka Rudy och Milano står ensam kvar i hagen och tjurar. Han har tappat en sko så jag kan inte rida för tillfället. Ska ringa hovslagarn i mon...

Jag och Jonna skulle hoppat i går kväll, men så var det som det var med skon. Då följde jag istället med och byggde hinder åt Jonna och det gick så fantastiskt bra för henne!!!! Hon red ponnyn i form för första gången i sitt liv och de var så sjukt söta! Dessutom övervann hon sin rädsla för att hoppa. Efter några språng på allt högre hinder hoppade de tillslut 85cm. Bilderna får tala för sig själva.





Hela tjejen strålade av lycka och stolthet! <3 Min älskade Jonna, min älskade "syster", vad jag kommer att sakna dig när jag har flyttat!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tackar! Ja det är bättre och vänta så man kan ta han om en hund, du hinner skaffa en!

Du har en trevlig blogg, har följt den några veckor,

Va duktig syrran var!

2010-07-25 @ 21:34:08
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0