Vackert skådespeleri


Så här vacker utsikt har vi ofta på kvällarna från vår balkong på andra våningen. Dock inte i går då det regnade verkligen HELA dagen. Det var faktiskt ganska mysigt, och efter att ha arrangerat traditionsenliga Old Cup i ösregn och 10m/sek så var det underbart att bara krypa ner i soffan med en filt, varm o'boy och film och höra smattrandet på rutan.

Jag ska jobba mellan 13-16 i dag, undrar om man ska ta sig upp till pållen innan eller efter det?! Det känns liksom inte så motiverande att åka upp dit och veta att han antagligen kommer totalvägra att gå ut ur hagen i dag också. Jag fattar inte vad det är med honom... Cykeln är dessutom inte hemma, utan den står kvar vid Gårda Brygga eftersom det ösregnade och jag var genomblöt och iskall när jag skulle hem. Boye fick hämta mig ;o)


Kommentarer
Postat av: Carina

Fin bild!

Via någon annan blogg som jag nu inte kommer ihåg vilken, tror du komenterat den och så gick jag in och titta på din. Så hittar jag ofta bloggar via någon annans komentarer!

Ha det bra

2010-07-26 @ 10:06:09
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0