Helgen

Insåg just att jag glömt att blogga om i fredags. Hade det jättetrevligt i storstaden med älskade Tessie och vi hann nog med allt som är obligatoriskt att göra där. Vi hälsade på kompisarna på Gladan och Falken, träffade brandmän kända från tv (ja, ni som känner mig vet att jag älskar serier som "Sjukhuset" och "112 - På liv och död." De vi träffade tillhörde det senare), sett Victoria och Silvia på nära håll, ätit strömming, viftat med svenska flaggan, shoppat lite och allmänt bara vandrat runt. Vi lyckades också nästan bli inlåsta på Kungliga Dramaten när vi skulle gå på toa.



Det är också fantastiskt att vi för första gången besökte Götheborg, när hon i vanliga fall ligger i Göteborg så väljer vi att gå ombord just när vi är i Stockholm ;o) Hur tänkte vi där liksom?! Tack och lov kom vi ombord precis i tid för att undvika den åskskur som sköljde över Stockholm. och som nära på hade dränkt oss om vi inte hade fått skydd ;o)



Fler bilder finns på min facebook... :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0