Tiiiidigt i morgon

I morgon ringer min klocka 04:30 och vid fem kommer Tessie och hämtar mig. Klockan 06:00 går tåget och mot Stockholm bär det av. Vi ska njuta av en dag tillsammans och känna på stämningen inför det stundande bröllopet, hälsa på Gladan och Falken med deras besättningar. Anna, Sara, Thomas med flera är ombord så dem hoppas i alla fall jag på att få träffa.

En heldag blir det och vi är inte tillbaka i Götet förrän vid 22:17. (O)lyckligtvis rullar vi in på centralen precis samtidigt som pendeln till Kungsbacka går så om vi har tur så kommer min älskade mamma och hämtar oss. Annars får detbli en repris från förra gången vi kom hem från Sthlm i höstas, en timmas väntan på centralen, caféerna stängde och vi blev utkörda. Men trevligt sällskap fick vi av en bekant från Frillesås i alla fall ;o)

Ha det så gôtt i Gôteborg i mon då allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0