Jag har tränat

2,5 timmar blev det, bestående av fys, badmintonteknik och sedan löpning. Kanske lite sent ute nu och jag inser just att jag kommer ha sjuk träningsvärk i några dagar ;o)  Hoppas bara att det hinner försvinna innan lördag så att jag kan springa varvet.

Vad gäller måndagens cykling ser jag faktiskt fram emot det. Ska bli kul! Vi räknar med att det kommer att ta ca 3 timmar, så vi beger oss från Åsa vid 7-tiden på morgonen. I går mejlade vi till Metro och tipsade dem om vår strapats. Vi tror att de kan vara intresserade eftersom de senast i går hade flera uppslag om cyklar och cykling.

Kommentarer
Postat av: Mika

Låter skitbra, hör av dig när du vet :D

2010-05-19 @ 21:52:46
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0