Att dricka alkohol och bli gammal ger samma effekt...

Dagens föreläsning om farmakologi slutade ganska roligt med att vi kom fram till att det ger samma effekt att bli gammal som att dricka alkohol. Varje föreläsning har avslutats med en variant av jeopardy där man får ett påstående som vi i klassen tillsammans ska ställa en fråga till.

Vår lärare läste upp "svaret": 
Försämras och ger förvirring, yrsel och falltendens vid behandling med fettlösliga läkemedel

Vi ställde frågan:
 Vad är alkohol?

:P hehe Vadå? var det inte det hon menade? Nehe nene...

Nu ska jag på möte med bargruppen på Kårhuset, sedan ska jag hämta ut mina tågbiljetter innan jag går till Erika och ser på TV <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0