En nästan hellyckad kväll

Internfesten i går var grym och jag hade skitkul! Hade det inte varit för att min kamera och telefon bestämde sig för att öppna en av mina cider i väskan så hade jag visat massa roliga bilder från kvällen. Båda två blev fulla redan innan vi kom till förfesten och sedan låg de däckade hos Emma och Pontus hela kvällen/natten. Riktigt dålig stil tycker faktiskt jag ;o) Mobilden har nyktrat till men varit bakis hela dagen, men kameran tålde nog inte alkohol så den har blivit förgiftad.

I dag har jag varit i Birsta och köpt lite julpynt och mat. Tittade även på TV-apparater men insåg snabbt att jag inte kommer att ha råd med någon TV :o( Nu är jag nyss hemkommen från en promenad på kyrkogården med Cajsa, och snart ska jag nog bädda ner mig i sängen och se på film :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0