Hemma <3

Det är med lite blandade känslor jag sitter i min säng just nu. Det är skönt att vara hemma, träffa familjen och bli ompysslad och få mat och allt vad det innebär. Men samtidigt är jag en annan människa nu. Jag är inte den jag var när jag flyttade för tre månader sedan, även om jag vill det ibland. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Hemlängtan? Vart är hem i så fall? Jag hade ju hemlängtan när jag åkte hit i dag, nu har jag nästan hemlängtan till Sundsvall. Eller jag vet inte. Det är otroligt kul att se familjen i alla fall!

Känner mig allmänt förvirrad så det är väl bäst att jag sover nu...

Kommentarer
Postat av: sony ericson

inte en annan människa, du har utvecklats, njut av att vara nära de kära, senn är du varmt välkommen tillbaka till de i folkmun kallade Norrland ;)

2010-11-03 @ 09:15:58
URL: http://orkarintediska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0