Långpromenad

Jag har just kommit in från en härlig långpromenad runt Sidsjön med Emma. Kall och frusen som jag är nu ska jag bara krypa ihop i min fåtölj och plugga resten av dagen. Det känns dock som om att klockan är bra mycket mer än 16...

Förra veckan ringde Jonas till mig, ordföranden i segelklubben, och berättade en väldigt rolig grej. Jag har blivit utsedd till årets seglarkompis av västkustens seglarförbund med denna motiveringen:

Årets Seglarkompis; Caroline Stadelman, Ölmanäs SS
Caroline är en mycket positiv person som inspirerar sin omgivning. Med ansvar och engagemang, för hon känslan och idealen, som en gång gjorde klubben så framgångsrik, vidare till andra. Caroline är en stor inspirationskälla som får alla att trivas och må bra.

Tyvärr kunde jag inte ta mig till Göteborg för att själv ta emot vandringspriset i helgen, men jag ska få det nästa helg då jag träffar min bror och Tessie i Stockholm :D


 


Kommentarer
Postat av: Mika

Jag jobbar till fem och sen ska jag direkt ut till Lidingö och sitta barnvakt :( Så det är helt och hållet omöjligt tyvärr :(

2010-11-15 @ 20:03:20
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: kräftstjärt

du måste ha visningskväll, så man får kika på priset :P

2010-11-16 @ 17:05:31
URL: http://orkarintediska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0