En bra kväll i går...

Jag hade en fantastiskt rolig kväll tillsammans med min kära tjejer, Cajsa, Erika, Linnea och Kitija. Vi hamnade på Memento och sjöng karaoke hela kvällen. Vi tyckte att vi var grymma, men av filmerna på kameran att döma i dag så var vi verkligen inte det!!



Men kul hade vi i alla fall. Och vi drack... vatten?! Återigen att döma av kamerans bilder så var det det enda vi drack. Konstigt, för det är inte så det har känts i dag :S Jag börjar tro att det är fel på mina kamera, och i så fall så måste vi varit så bra som vi tyckte att vi va på karaoken också ;o) hehe



Nu är åverålen på och det är snart dags att dra sig mot åverålsfesten, vars största syfte är att få min vita fina åvve smutsig ;o) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0