Fin kväll

Jag har haft en bra kväll med Cajsa och Erika, det bådar gott inför helgen ;o) hehe Vi har skrattat åt bönderna och deras dejter i bonde söker fru, och efter det kom Berg flyttar in. Och som grädde på moset denna kväll såg vi på något humorprogram som jag glömt namnet på. Stackars mina kära vänner som får stå ut med att jag skrattar åt alla dåliga skämt dom drar, jag har rätt dålig humor, men det skyller jag på mina bröder ;o) hihi Åå vad jag saknar TV föresten. Men vilken tur att man har vänner som har det =)

Vi provsmakade ett par av kaksorterna som vi laddat upp med inför helgen, och även dem gör att det bådar gott!
I morgon ska jag och Cajsa först upp till sjukhuset och göra tester för att få lämna blod. Sedan ska vi till gymmet och göra oss förtjänta av en slapparhelg uppe i norr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0