HEMLÄNGTAN

Just nu längtar jag hem så sjukt mycket, till mamma, brorsorna, moster, kusiner, morfar och mormor... Ååå helt sjukt ju, på måndag ska jag ÄNTLIGEN få träffa dem igen. Anatgligen är det för att jag vet att det är så nära som hemlängtan är så stor...

Jag har i vilket fall bakat en kladdkaka i dag och "råkade" annonsera det på facebook. Det tog inte mer än en minut så hade jag tre av mina goa grannar på besök i lägenheten. En hann dock försvinna innan kakan var färdig, men de andra två smaskade i sig i alla fall :P Nu äre pluggfredag och jag har massor att renskriva innan jag kan sätta mig på tåget hem på måndag. Och så äre ju halloweenfesten i morgon kväll, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0