På promenad



Uppe på Norra Stadsberget finns en park, stadsparken, med massa gamla fina hus och miljöer. Åå vad jag önskar att Mika eller Mickan eller nån av er andra grymma fotografer var här så att vi kunde ta massvis med fina bilder där! Eftersom mina kära vänner här hatar att vara med på kort så fick jag snällt lämna ifrån mig kameran till dem och själv vara objekt för en gångs skull. Det hade jag iofs inget emot, då får man ju lite bilder på sig själv också ;o) hehe

Om någon vill åka dit och fota med mig så hojta till bara!

Nu äre dags att plugga lite latinska namn på muskler och skelett. Latissimus dorsi, Pectoralis major, Gluteus maximus, Deltoideus, Trapezius, Erector Spinae, Tibia, Fibula, klavicula... Hehe se, jag kommer ihåg en del sen massagekursen ändå!


Kommentarer
Postat av: B-)

om ja tar me usbti du nån gång, då kan du föra över bilderna så jag också kan se på stan uppifrån i min ensamhet :)

2010-10-07 @ 19:49:01
URL: http://tackhejfuckdej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0