Puh!

Jag kan andas ut, eller nej, egentligen inte. Lägenheten är inte i någon konstig färg i alla fall, men det luktar massor och huvudvärken börjar smyga sig på :o/

Jag har haft en jättebra dag med Emma, fört pluggade vi och var duktiga. Sedan gick vi in till stan och skulle handla något att ha på oss på lördag kväll. Vi hittade varsin vit, lång blus och så ska vi måla oss vita i ansiktet och sådär. Tror det blir jättebra, jag menar vi ska ju ändå kunna jobba i det vi har på oss hela kvällen.

Jag hittade också något som jag har letat efter läääänge, ett par HÄNGSLEBYXOR!! =) De va jättefina och precis sånna jag har velat ha! Ååå va glad jag blev!


När vi shoppat klart gick vi och fikade. Sedan gick vi hem, och jag hann vara hemma i fem minuter innan vi, dvs jag, Emma, Skurt, Skurt Jr och min musikspelande granne gick till pizzeria Divan. Därefter gick vi till Kåren där den andra delen av kursen Ansvarsfull alkoholservering var. Först pratade en polis en stund, sedan skrev vi ett prov för att få intyg. Det kändes ganska enkelt så jag tror att jag klarade det. Man fick ha max sex fel, och eftersom vi fick en lapp med alla svar efteråt så tror jag att det gick bra.

Nu har jag möblerat om mitt rum tillbaka till så det såg ut innan målarna var på besök och nu ska jag försöka sova. Den begynnande huvudvärken av målarfärgslukten lär väl vara än mer påtaglig i morgon bitti... Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0