Tröttis..

Just nu är jag så sjukt trött, tror att jag snart somnar i väskan som jag håller på att packa. I morgon ÅKER JAG HEM! Ska till skolan en sväng på seminarium först, sedan går tåget vid 12.28. Har med andra ord inte ens en halvtimma på mig att ta mig från skolan till stationen. Vilken tur att tåget stannar på stationen strax utanför min lägenhet ;o)

I dag har jag varit med Erika, Cajsa och Emilia uppe på Norra berget och tittat på vår fina stad med lite fika. Det har varit 15 grader varmt här i dag, riktigt skönt faktiskt.

Halloweenfesten i går va grym! Jag hann inte ta några bilder eftersom vi hade så sjukt mycket att göra hela tiden. Från det att vi öppnade kl 22 så hann jag inte ens titta på klockan innan vi stängde vid 02. Kåren var fullpackad, dvs 450 pers var där och många blev nekade inträde eftersom det var fullt. Vi satte försäljningsrekord i baren, över 22000 sålde vi för, helt galet!

Nu ska jag över till Pontus och Emma och äta paj som Pontus har "bakat" tillsammans med findus ;o) hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Du har väll inte missat Destinee & Paris, NMD & Sara Diamond?

Om du inte vet vilka de är kolla in cliquegirlzmedia.blogg.se

Där får du massor av info om tjejerna och kanske nya idoler?

Ha en trevlig fortsättning! :)

2010-10-31 @ 22:31:05
URL: http://cliquegirlzmedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0