Utslängd

Jag blir snart utslängd från min lägenhet för några timmar. I går kväll ringde det nämligen en målarfirma och sa att de ska måla om min lägenhet i dag. Ganska snopet måste jag säga och jag trodde länge att de hade ringt fel, men det hade de inte. Så nu har jag packat ner alla saker som jag har haft på väggarna och knôtt ihop alla mina möbler i mitten av rummet. Själv ska jag traska över till Emma och Pontus för att plugga några timmar innan jag och Emma ska ge oss ut på stan och leta efter kläder till helgen då vi båda och bröderna Skurt jobbar i baren under Halloweenfesten :o)

Men tänk om de målar den ORANGE eller KNALLGRÖN eller nått??!! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0