Vinterkallt

Det blev inget inlägg i går eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Först skola hela förmiddagen. Sedan kom jag hem en snabbis innan jag gick på Kårhus-möte och efter det var det tacos och "Open Stage" i Skimmer (restaurangen på Kåren)


Framträdandena var av olika karaktär och kvalité, men det var kul i alla fall =)

I dag hade jag tänkt att gå ut och springa på förmiddagen, men eftersom termometern visar -5 grader så tror jag att jag stannar inne och pluggar istället. Har ingen lust att halka och slå mig.

Vid tolvtiden ska vi till skolan och hämta ut våra första tentor. Jag har verkligen ingen lust att göra omprov, så jag hoppas innerligt att jag får minst E på det ;) Efter det ska vi upp till KTC och öva på att ta blodtryck, puls och temp. Det enda på kursen som är obligatoriskt att delta på, det enda som känns rätt onödigt eftersom man gjort det ett antal gånger förr...



I dag fyller min älskade och saknade kille, Pontus, 8 år!! Ett STORT GRATTIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0