Weekend norrut

Nu har vi haft veckans sista föreläsning, om blodets innehåll denna gång och det jag lärde mig var att "det här behöver ni inte helelr kunna". Tror att hon som föreläste sa det femtio gånger minst, och då kan man undra varför hon ens nämnde det över huvudtaget...

När jag skulle gå hem från skolan SNÖADE det faktiskt! Åå vad barnsligt glad jag blev, visst det la sig inte, men det var ändå ganska stora flingor som föll :D

Nu far jag, Cajsa och Erika norrut över helgen, närmare bestämt till Lycksele. Det ska bli väldigt mysigt och skönt att få komma bort från allt pluggande ett tag. Vet inte hur mycket tillgång jag har till dator där uppe, inget jag prioriterar i alla fall, så vi hörs på måndag kväll eller tisdag igen!

Då kanske jag har fått tag i en bild på Lill-Prinsessan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0