En biljett hem

Jag bokade en hemresa i går! Kommer hem den 1-4 november och då hoppas jag verkligen att alla som jag vill träffa håller sej i närheten ;o) Och att Malins bebis har tittat ut! Åå vad jag längtar efter att få träfa er alla!

Nu sitter jag och pluggar etik inför tentan nästa vecka. Jag har träningsvärk från i går, men är glad över att de ringde från socialkontoret angående att jag mejlat om att jag vill ha uppdrag som avlösare i hemmet åt barn med speciella behov. Det tror jag är något som skulle passa mig perfekt att göra :o) Ska på en intervju på torsdag förmiddag...

Nä, åter till pluggandet innan jag måste traska ner till skolan för seminarie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0