Förlorat min oskuld...

Det hinner gå ett tag mellan mina blogginlägg nu, men jag ser det som positivt. Då har jag viktigare saker för mig än att sitta vid datorn hela dan ;o) hehe

I dag har jag varit en kort stund i skolan på prep.matte, sedan gick ja och Cajsa till gymmet en sväng. Några timmars plugg och köttbullsätande (jag äter köttbullar och coctailtomater som snacks numera) innan vi gick till Kårhuset på info-möte om man vill börja jobba där. Jag satte upp mig i baren i första hand och i andra hand i skimmer, där maten serveras mm. Puben i källaren hade jag nog också som ett högt alternativ, i övrigt kommer jag inte ihåg...

Efter mötet tyckte Erika och Cajsa att det var dags att förlora min MAX-oskuld så vi traskade dit. Jag beställde ett minimeal, utan ost, vilket tydligen var FEL, så jag får väl göra om det en annan dag... Vi satt där i säkert över en timma och hade det trevligt och när vi kom ut var där en lekplats.



Vi tyckte att det var lite konstigt att vi inte fick leka där utan vuxet sällskap, men så kom vi på att Cajsa är ju faktiskt äldst av oss, så hon fick vara det vuxna sällskapet medans jag och Erika lekte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0