Inget händer

Vet inte ens varför jag bloggar i dag, men det blir ett tråkigt inlägg i alla fall. Vi var på Kårhuset och tittade på hockeyn i går kväll. Tyvärr förlorade Frölunda mot hemmalaget Timrå och vi fick lite diskret ta oss från tv-rummet efteråt... ;o) För övrigt var det rätt tomt på Kåren i går så kvällen blev ganska kort. I dag händer inget alls faktiskt, eller jo, Kårhuset ska nog få en chans till i kväll att förgylla denna helg.

Förresten, jag mejlade till nån på socialkontoret innan efter att jag läst en brochyr om att de behöver stödpersoner och avlösare till bland annat funktionshindrade barn i kommunen. Jag är så sjukt sugen på att få leka med barn, känna deras närhet och glädje att jag skrev att jag var intresserad av att ta på mig ett sådant uppdrag. Det skulle kännas som ett meningsfullt sätt att fördriva all fritid här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0