Jag har varit där förrut, jag är inte rädd...

Det var ritkigt spännande i baren i går, lagom mycket folk så att man hann fundera lite på vad man gjorde, utan att för den sakens skull hann få tråkigt. Visst tabbade jag mig nåra gånger, inte minst när ett gäng stureplan-bratts trodde att de var på nån hipp innekrog där man kunde beställa vad som helst. Det skulle vara krossad is (iskrossen förstod jag mig inte på), vodka lime, som vi inte ens har, nån annan limesprit som vi inte heller hade, muddlade limebitar, vilket vi iofs hade. Men jah,, han var inte riktigt helt nöjd med det ja lyckade prestera om man säger så... Haha, men wtf driks fick vi ju i alla fall ;)

För övrigt så va kassaapparaten läskig, men jag lyckades komma någorlunda överens med den ;o) Innan vi hunnit städa färdigt och skickat hem en lite väl berusad kille med taxi var klockan halv fyra och då var det JÄTTEKALLT ute, kollade termometern och den stod på 0,1C... Hmm är det redan vinter?

Kommentarer
Postat av: Mika

Vill jättegärna! Skulle vara skitkul. Men då måste jag nog ta ledigt från jobbet och det kan jag inte, är för mycket att göra nu :(

2010-09-26 @ 19:34:47
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0